Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) platí pro nákup
v internetovém obchodě „E-šopík“ na adrese https://avatarsteam.cz/eshop/ (dále jen
„internetový obchod“). Obchodní podmínky vymezují práva a povinnosti smluvních
stran při uzavření kupní smlouvy prostřednictvím internetového obchodu (dále jen
„kupní smlouva“), při jejím plnění, jakož i práva a povinnosti vyplývající z vad zboží.
Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy a jako takové jsou pro
kupujícího i prodávajícího právně závazné. Obchodní podmínky také poskytují
poučení, které je prodávající povinen učinit vůči spotřebiteli.
2. Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo
mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem
nebo s ním jinak jedná.
3. Za podnikatele se považuje každá osoba, která samostatně vykonává na vlastní účet a
odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se
záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Pro účely ochrany spotřebitele
se dále za podnikatele považuje každá osoba, která uzavírá smlouvy související
s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého
povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.
4. Spotřebitelská smlouva je smlouva, kterou se spotřebitelem uzavírá podnikatel.
5. Uzavření kupní smlouvy: Objednávka kupujícího učiněná prostřednictvím
internetového obchodu (dále jen „objednávka“) je návrhem kupní smlouvy
a samotná kupní smlouva je uzavřena okamžikem doručení závazného souhlasu
prodávajícího (viz odst. 2.1 níže) s tímto návrhem (tj. závazným potvrzením
objednávky ze strany prodávajícího) na e-mail uvedený kupujícím v objednávce. Od
tohoto okamžiku vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti
z kupní smlouvy, jejíž nedílnou součástí jsou tyto obchodní podmínky. Viz také odst.
15.1. níže.
6. Kupní smlouva se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, ve znění
pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), a to zejména ustanoveními
o kupní smlouvě dle ustanovení § 2079 a násl. občanského zákoníku. Touto právní
úpravou se kupní smlouva řídí bez ohledu na to, zda na straně kupujícího vystupuje
podnikatel nebo spotřebitel.
7. V případě, že je kupující spotřebitelem, uplatní se navíc také ustanovení o ochraně
spotřebitele podle § 1810 až § 1840 a prodeji zboží v obchodě podle § 2158 až § 2174
občanského zákoníku a zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění
pozdějších předpisů (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“).
8. Vázanost kupujícího obchodními podmínkami: Kupující je vždy před provedením
objednávky v internetovém obchodě upozorněn na tyto obchodní podmínky a má
možnost se s nimi seznámit. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se důkladně
seznámil se všemi obchodními podmínkami a že s nimi bez výhrad souhlasí (viz také
odst. 15.1. níže). Současně kupující odesláním objednávky stvrzuje, že se seznámil
s dokumentem „Informace o zpracování osobních údajů“ (viz odst. 17.1. níže) a že
s údaji v tomto dokumentu uvedenými souhlasí.
2. Totožnost prodávajícího
1. Internetový obchod provozuje společnost TW pro HVĚZDIČKY s.r.o IČ: 223 13 044
Na Folimance 2155/15, Vinohrady, Praha 2 120 00, zapsaná v obchodním rejstříku
vedeném Městským soudem v Praze. Společnost je v těchto obchodních podmínkách
označena také jen jako „prodávající“.
3. Označení zboží a popis jeho hlavních vlastností
1. Označení a vlastnosti zboží jsou uvedeny u každého jednotlivého výrobku v
internetovém obchodě.
4. Cena zboží včetně všech daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění
1. V internetovém obchodě je u každého výrobku uváděna cena výrobku, ke které se
přičítají pouze náklady na dopravu zboží (viz také odst. 8.1. níže). Ceny jsou uváděny s
DPH, není-li uvedeno u konkrétního výrobku jinak.
2. Ceny jsou stanoveny prodávajícím na dobu neurčitou a mohou být prodávajícím
kdykoliv změněny. Kupující vyjadřuje souhlas s cenou výrobku uvedenou v
internetovém obchodě v okamžiku odeslání objednávky.
5. Způsoby platby za objednané zboží
1. Objednané zboží lze zaplatit jedním z následujících způsobů, a to podle volby
kupujícího vyjádřené v objednávce.
1. Platba při převzetí zboží (dobírka, osobní odběr): V případě platby při převzetí
se zásilka hradí v hotovosti doručovateli při převzetí zásilky, případně při
vyzvednutí zásilky uložené na výdejním místě obchodních partnerů
prodávajícího. V hotovosti či kartou lze zásilku uhradit v případě osobního
odběru ve výdejním místě prodávajícího (viz také odst. 6.2. níže).
2. Platba převodem na účet: V případě platby převodem je nutné objednávku
uhradit před expedicí zboží, a to podle platebních instrukcí zaslaných
kupujícímu společně s potvrzením objednávky.
3. Platba online kartou: V případě platby kartou bude kupující po dokončení
objednávky přesměrován na platební bránu, kde provede platbu zadáním
údajů o kartě, podle instrukcí poskytovatele platební brány.
2. Daňový doklad zasílá prodávající kupujícímu e-mailem, případně si jej kupující může
stáhnout z internetového obchodu po přihlášení do svého zákaznického účtu.
3. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě
technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
6. Způsob dodání zboží
1. Objednané zboží je kupujícímu standardně dodáváno prostřednictvím poskytovatelů
doručovacích služeb, a to za podmínek uvedených v internetovém obchodě v sekci
“Doprava a platba”.
2. Po dohodě s prodávajícím si kupující může zboží vyzvednout také osobně ve výdejním
místě prodávajícího na adrese a v době uvedené v internetovém obchodě v sekci
„Kontakt“ (dále jen „adresa výdejního místa“).
3. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu
zboží a v případě jakýchkoliv závad tuto skutečnost neprodleně oznámit přepravci. V
případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky
nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Tímto nejsou dotčena práva kupujícího z
odpovědnosti za vady zboží a další práva kupujícího vyplývající z obecně závazných
právních předpisů.
7. Doba dodání zboží
1. Zboží, které je skladem, je obvykle expedováno do dvou pracovních dnů od přijetí
objednávky.
2. Pokud zboží není na skladě, prodávající informuje kupujícího e-mailem o
předpokládaném termínu dodání.
8. Náklady na dodání zboží
1. Ceny jednotlivých přepravních metod jsou průběžně aktualizovány a zveřejňovány
přímo nebo odkazem v internetovém obchodě v sekci „Doprava a platba“. Kupující
vyjadřuje souhlas s cenou přepravy takto zveřejněnou v okamžiku odeslání
objednávky.
2. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně
nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit
náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným
způsobem doručení.
9. Práva spotřebitele z vadného plnění
1. Není-li výslovně uvedeno jinak, ustanovení této části 9 obchodních podmínek platí
pouze v případě, že kupujícím je spotřebitel. Je-li kupujícím podnikatel a při uzavření
smlouvy je z okolností zřejmé, že se koupě týká i jeho podnikatelské činnosti (např.
kupující v objednávce vyplní IČO), použijí se obecná ustanovení o koupi movité věci
obsažená v § 2099 a násl. občanského zákoníku – práva z vadného plnění. Naposled
uvedená ustanovení se použijí i tehdy, je-li kupujícím spotřebitel, avšak pouze v
případech, které nejsou upraveny zvláštními ustanoveními občanského zákoníku o
prodeji zboží v obchodě (§ 2158 a násl. občanského zákoníku).
2. Jakost zboží při převzetí: Prodávající odpovídá za to, že zboží v okamžiku převzetí
nemá vady, zejména, že:
1. má vlastnosti, které byly s kupujícím ujednány, a chybí-li ujednání, takové
vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsali nebo které kupující
očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
2. se hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se
zboží tohoto druhu obvykle používá,
3. odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li
jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
4. je v odpovídajícím množství a rozměru
5. vyhovuje požadavkům právních předpisů.
3. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zakoupeného zboží v
době 24 měsíců od převzetí.
4. Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě
v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí
se ustanovení občanského zákoníku o záruce za jakost (§ 2113 a násl.).
5. Odstavce 9.3. a 9.4. výše se nepoužijí:
1. u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
2. na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
3. u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou
věc měla při převzetí kupujícím, nebo
4. vyplývá-li to z povahy věci.
6. Práva z vadného plnění
1. Nemá-li zboží vlastnosti stanovené v odstavci 9.2. výše, může kupující:
1. požadovat i dodání nové věci bez vad (tj. výměnu věci), pokud to není
vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze
součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu této součásti,
nebo
2. není-li možná výměna věci podle písm. a), odstoupit od kupní
smlouvy (a žádat vrácení peněz). Je-li to však vzhledem k povaze vady
neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má
kupující právo na bezplatné odstranění vady.
2. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě
odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt
vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i
právo od smlouvy odstoupit.
3. Neodstoupí-li kupující od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání
nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může
požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v
případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její
součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v
přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu působilo značné
obtíže.
4. Je-li vada odstranitelná, může se kupující domáhat buď opravy nebo doplnění
toho, co chybí, anebo přiměřené slevy z ceny. Nelze-li vadu odstranit a nelzeli pro ni věc řádně užívat, může kupující buď odstoupit od smlouvy, anebo se
domáhat přiměřené slevy z ceny. Máli kupující právo z vadného plnění podle
tohoto odstavce, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při
uplatňování tohoto práva. Neuplatníli však kupující právo na náhradu nákladů
do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud
právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo
uplatněno včas. Toto ustanovení odst. 9.6.4. platí i tehdy, je-li kupujícím
podnikatel.
7. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci
věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
8. Má-li věc vadu, z níž je prodávající zavázán, a jedná-li se o věc prodávanou za nižší
cenu nebo o věc použitou, má kupující místo práva na výměnu věci právo na
přiměřenou slevu.
9. Průběh reklamace
1. Vady se uplatňují u prodávajícího na adrese výdejního místa (viz odst. 6.2.
výše).
2. Pro uplatnění vad (reklamaci) je nutné zejména zaslání nebo osobní
odevzdání reklamovaného zboží na adresu výdejního místa prodávajícího,
popis vytýkané vady a uvedení volby práv z odpovědnosti za vady. Pro
uplatnění vad zboží může kupující použít i formulář umístěný v internetovém
obchodě v sekci „Výměna a reklamace“ (viz také odst. 9.4. níže).
3. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, co je
obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.
4. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve
složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba
přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady.
5. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného
odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se
prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty
se považuje za podstatné porušení kupní smlouvy.
6. Podmínkou pro běh lhůt podle odst. 9.9.4. a 9.9.5. však je, že kupující poskytl
prodávajícímu k vyřízení reklamace požadovanou potřebnou součinnost, tedy
zejména, že umožnil prodávajícímu přezkoumat reklamované zboží.
7. O vyřízení reklamace je prodávající povinen kupujícího vyrozumět a kupující
je povinen předmětné zboží převzít, nedohodnou-li se strany jinak.
8. Po vyřízení reklamace prodávající kupujícímu vydá písemné potvrzení o datu
a způsobu vyřízení reklamace včetně potvrzení o provedení opravy a době
jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
10. Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy bez udání důvodu
1. Pokud je kupujícím spotřebitel, má právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání
důvodu za podmínek uvedených v této části 10 obchodních podmínek, o čemž
prodávající poskytuje kupujícímu následující poučení. Ostatní zákonné důvody pro
odstoupení kupujícího od smlouvy tím nejsou dotčeny. Pokud je kupujícím
podnikatel, tato část 10 obchodních podmínek se nepoužije.
2. Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode
dne, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme zboží.
3. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od kupní smlouvy musí kupující o svém
odstoupení od smlouvy informovat prodávajícího formou jednostranného právního
jednání, tj. dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na
adresu výdejního místa prodávajícího (viz odst. 6.2 výše). Kupující může použít
vzorový formulář umístěný v internetovém obchodě v sekci
https://www.taryhop.cz/obchodni-podminky/, není to však jeho povinností. Pro
urychlení věci by měl kupující současně s odstoupením od smlouvy zaslat
prodávajícímu i zboží, jehož se smlouva týká. Tím není dotčeno ustanovení odst.
10.6.4. níže.
4. Elektronický formulář pro odstoupení od smlouvy a další jednoznačná prohlášení: Na
webové stránce internetového obchodu (viz odst. 1.1 výše) v sekci
https://www.taryhop.cz/obchodni-podminky/ může kupující rovněž elektronicky
vyplnit a odeslat formulář pro odstoupení od smlouvy, reklamaci nebo výměnu
produktu. Využije-li kupující této možnosti, prodávající mu obratem zašle elektronické
potvrzení o přijetí tohoto prohlášení.
5. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, postačuje odeslat odstoupení
od této smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
6. Důsledky odstoupení od kupní smlouvy
1. Pokud kupující řádně a včas odstoupí od kupní smlouvy, vrátí mu prodávající
bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu došlo
oznámení kupujícího o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které
prodávající od kupujícího obdržel v souvislosti se smlouvou, od níž bylo
odstoupeno, včetně nákladů na dodání, kromě nákladů vzniklých v důsledku
kupujícím zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob
dodání nabízený prodávajícím. Pro vrácení plateb prodávající použije stejný
platební prostředek, který použil kupující pro provedení počáteční transakce.
Prodávající vrátí kupujícímu přijaté platby jiným způsobem jen tehdy, pokud s
tím kupující souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
2. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve,
než mu kupující předá předmětné zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu
odeslal (viz odst. 10.6.4. níže).
3. Namísto vrácení platby může kupující požadovat dodání jiného dostupného
zboží z nabídky internetového obchodu dle vlastního výběru, pokud o tomto
požadavku včas informuje prodávajícího, nejlépe již spolu s odstoupením od
kupní smlouvy. Případný rozdíl v ceně původně a nově objednaného zboží
bude vypořádán dohodou smluvních stran.
4. Vrácení a převzetí zboží: Kupující musí zboží bez zbytečného odkladu,
nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od kupní smlouvy,
zaslat zpět prodávajícímu na adresu výdejního místa (viz odst. 6.2. výše),
případně jej na této adrese osobně předat. Lhůta se považuje za zachovanou,
pokud je zboží odesláno před uplynutím 14 dnů po odstoupení od smlouvy.
5. V případě odstoupení od smlouvy má kupující povinnost vrátit veškeré
dodané zboží, a to včetně dárků a zboží dodaného zdarma nebo za nižší cenu.
V případě, že kupující nevrátí veškeré dodané zboží nebo vrátí pouze jeho
část, má prodávající právo vrácenou kupní cenu poměrně snížit o hodnotu
nevráceného zboží nebo jeho části.
6. Náklady spojené s vrácením zboží: Přímé náklady spojené s vrácením zboží
nese kupující. Veškeré zboží nabízené v internetovém obchodě prodávajícího
může být ze své podstaty vráceno obvyklou poštovní cestou, a kupujícímu
tedy nevzniknou jiné náklady na vrácení zboží než poštovné.
7. Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží: Kupující odpovídá pouze
za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným
způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi
zboží, včetně jeho funkčnosti. Zboží by měl kupující vrátit úplné, tj. včetně
veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené,
čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém
zboží převzal.
7. Právo na odstoupení od smlouvy podle této části 10 nevzniká u kupních smluv na
zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu.
11. Výhrady prodávajícího
1. Prodávající si vyhrazuje právo neakceptovat objednávku nebo její část před uzavřením
kupní smlouvy zejména v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo
se výrazným způsobem bez zavinění prodávajícího změnila velkoobchodní cena zboží.
V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat
kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující již zaplatil část
nebo celou kupní cenu, bude mu zaplacená částka vrácena zpět a k uzavření kupní
smlouvy nedojde.
2. Prodávající má právo na odstoupení od kupní smlouvy vedle zákonných důvodů také v
případě, že (a) sjednaná kupní cena nebyla kupujícím zaplacena řádně a včas, nebo
(b) údaje o nabízeném zboží, včetně informací o kupní ceně, dostupnosti, slevě nebo
akci, zjevně nebyly v okamžiku objednávky v internetovém obchodě zveřejněny ve
správném znění, např. z důvodu technické chyby, nebo (c) došlo k nepředvídatelným
okolnostem ze strany třetích osob nebo vyšší moci, pro které nelze za sjednaných
podmínek zboží dodat.
3. Prodávající si vyhrazuje právo zasílat objednané zboží výhradně na adresy v České
republice, případně Slovenské republice.
12. Náklady na prostředky komunikace na dálku
1. Náklady kupujícího na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet
atp.) pro uskutečnění objednávky a jinou komunikaci s prodávajícím se neliší od
základní sazby, pokud není na stránkách internetového obchodu uvedeno jinak.
13. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů a vyřizování stížností
1. Je-li kupujícím spotřebitel, má právo na mimosoudní řešení sporu z kupní smlouvy
uzavřené s prodávajícím (dále jen „spotřebitelský spor“).
2. Pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je věcně příslušná Česká obchodní
inspekce s internetovou adresou www.coi.cz nebo jiný subjekt pověřený
Ministerstvem průmyslu a obchodu. Při řešení spotřebitelského sporu se postupuje
podle § 20n a násl. zákona o ochraně spotřebitele.
3. Je-li kupujícím spotřebitel, může se obrátit se stížností na Českou obchodní inspekci,
která je orgánem provádějícím státní dozor nad dodržováním zákona o ochraně
spotřebitele.
4. Je-li kupujícím spotřebitel, může také využít platformu pro řešení sporů online, která
je dostupná na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr.
14. Jazyk smlouvy
1. Kupní smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.
15. Technické kroky k uzavření smlouvy, opravy chyb a stornování objednávky
1. Prodávající zveřejňuje na stránkách internetového obchodu v sekci “Jak nakupovat“
popis technických kroků vedoucích k uzavření kupní smlouvy, včetně možností oprav
chyb a stornování objednávek.
16. Přístup ke smlouvě
1. Znění kupní smlouvy je součástí e-mailové zprávy, jejímž prostřednictvím prodávající
potvrzuje kupujícímu přijetí objednávky. Uzavřená kupní smlouva je uložena u
prodávajícího po dobu vyžadovanou právními předpisy a nezbytnou pro ochranu práv
prodávajícího. Smlouva není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Tyto obchodní
podmínky, tvořící nedílnou součást smlouvy, jsou ke stažení na stránkách
internetového obchodu.
17. Informace o zpracování osobních údajů
1. Ve věci ochrany a zpracování osobních údajů kupujícího ze strany prodávajícího se
použijí podmínky ochrany osobních údajů zveřejněné v internetovém obchodě
v sekci: Informace o zpracování osobních údajů.
18. Cookies
1. Navštívíte-li naše internetové stránky, můžeme my a určité třetí osoby, které na
těchto stránkách poskytují obsah, reklamy nebo jiné funkce a/nebo služby,
shromažďovat a ukládat informace za použití různorodých technologií. Jedná se
například o soubory cookie, webové signály (beacons) a jiné. Soubory cookie nám
pomáhají shromažďovat informace o Vašich aktivitách. Umožňují nám ukládat Vaše
předvolby a nastavení, pamatovat si Vaše přihlašovací údaje, poskytovat na míru
upravený obsah a marketingovou komunikaci, zjišťovat, které části našich
internetových stránek a služeb jsou nejoblíbenější, a analyzovat operace prováděné
na našich internetových stránkách. Prohlížeč můžete nakonfigurovat tak, aby všechny
soubory cookie přijímal, odmítal nebo Vás na ně upozornil. Zdůrazňujeme, že naše
internetové stránky používání souborů cookie předpokládají, a některé funkce nebo
služby bez nich nemusí správně fungovat. Beacons - webové signály slouží k přenosu
informací ze zařízení na server. Mohou být součástí online obsahu a e-mailů a
umožňují serveru číst z Vašeho zařízení určitý typ informací. Lze s jejich pomocí zjistit,
kdy jste si určitý obsah nebo e-mailovou zprávu zobrazili, a také IP adresu Vašeho
zařízení. My a určité třetí osoby používáme webové signály k nejrůznějším účelům,
včetně analýzy používání našich služeb a poskytování obsahu na míru dle Vašich
preferencí (společně se soubory cookie). Návštěvou našich internetových stránek
a/nebo využíváním našich služeb souhlasíte s ukládáním souborů cookie, webových
signálů a dalších informací do Vašeho zařízení a s jejich používáním. Souhlasíte také s
tím, že my a výše uvedené entity budeme mít k těmto souborům cookie, webovým
signálům a dalším informacím ve Vašem zařízení přístup.
19. Účinnost
1. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. 2. 2025.
Informace o zpracování osobních údajů.
I. Totožnost a údaje správce
TW pro HVĚZDIČKY s.r.o
IČ: 223 13 044 Na Folimance 2155/15, Vinohrady, Praha 2 120 00, zapsaná v obchodním rejstříku
vedeném Městským soudem v Praze.
Společnost je v těchto obchodních podmínkách označena také jen jako „Správce“.
(dále jen „Správce“)
II. Zpracovávané osobní údaje, účely zpracování, právní základ zpracování, příjemci osobních údajů,
oprávněné zájmy Správce
Správce obchoduje s produkty vhodnými pro děti a teens a jako provozovatel e-shopu a prodejce
zpracovává osobní údaje svých zákazníků (dále jen „Zákazník“). Některé osobní údaje jsou
zpracovávány na základě souhlasu Zákazníků, jiné jsou zpracovávány bez souhlasu Zákazníků na
základě právních předpisů nebo na základě smlouvy uzavřené mezi Správcem a Zákazníkem.
2.1 Osobní údaje zpracovávané na základě smlouvy bez souhlasu Zákazníků
V souvislosti s naší prodejní činností zpracováváme bez souhlasu Klientů pouze ty osobní údaje, které
jsou nezbytné pro:
1. splnění smlouvy, na jejímž základě je Zákazníkovi dodáváno jím objednané zboží. Pro tento
účel jsou osobní údaje zpracovávány po dobu trvání všech práv a povinností vyplývajících
z příslušné smlouvy;
2. plnění právních povinností Správce, které se na Správce vztahují. Pro tento účel jsou osobní
údaje zpracovávány po dobu odpovídající trvání povinností Správce vyplývajících z příslušných
právních předpisů;
3. účely oprávněných zájmů Správce, tj. pro ochranu majetku Správce, vymahatelnost nároků
Správce a přímý marketing. Pro tento účel jsou osobní údaje zpracovávány po dobu 5 let.
Pro výše uvedené účely zpracováváme následující osobní údaje našich Klientů:
1. jméno a příjmení;
2. bydliště/ sídlo/ místo podnikání;
3. doručovací adresa;
4. e-mailová adresa;
5. telefon.
Bez těchto Vašich údajů nemůžeme přijmout Vaši poptávku a/nebo uzavřít s Vámi smlouvu, neboť
bychom nemohli dostát našim smluvním a zákonným povinnostem.
2.2 Osobní údaje zpracovávané na základě uděleného souhlasu
Kromě výše uvedených zákonných výjimek smíme osobní údaje zpracovávat pouze se souhlasem
subjektu údajů. Udělení souhlasu se zpracováním údajů je dobrovolné a v žádném případě není jeho
udělením podmíněno uzavření smlouvy se Správcem. Svůj souhlas k těmto účelům můžete kdykoliv
odvolat.
Takto zpracováváme osobní údaje za účelem:
1. nabízení služeb Správce a spolupracujících obchodních partnerů uvedených ve Vámi
uděleném souhlasu;
2. marketingového využití, které nám pomáhá lépe poznat Vaše potřeby, vytvářet klientské
analýzy a nabízet tomu odpovídající produkty a zkvalitňovat služby poskytované Správcem.
Rozsah nabízených služeb, marketingového využití a též jaké konkrétní údaje pro uvedené účely
zpracováváme, záleží na konkrétním souhlasu uděleném se zpracováním osobních údajů. Pokud s tím
vyslovíte souhlas, můžeme Vám služby nabízet i prostřednictvím elektronických prostředků (např.
SMS, email), případně předávat Vaše osobní údaje ostatním divizím Správce a spolupracujícím
obchodním partnerům za účelem nabídky služeb. Osobní údaje předáváme našim obchodním
partnerům výhradně s Vaším souhlasem a pouze v rámci České republiky.
Osobní údaje zpracovávané na základě Vašeho souhlasu uchováváme odděleně a jen po dobu
uvedenou ve Vašem souhlasu se zpracováním.
III. Práva subjektu údajů a jejich realizace
3.1 Právo požadovat přístup k osobním údajům
Subjekt údajů má právo získat od správce potvrzení, zda osobní údaje, které se ho týkají, jsou či
nejsou zpracovávány. Toto právo má jak subjekt údajů, jehož údaje jsou zpracovávány na základě
souhlasu, tak subjekt údajů, jehož osobní údaje jsou zpracovávány bez udělení souhlasu na základě
některé ze zákonných výjimek.
Pokud bychom Vaše osobní údaje zpracovávaly, máte současně právo získat přístup k těmto osobním
údajům a zároveň k informacím týkajícím se zpracování osobních údajů:
1. účely zpracování;
2. kategorie dotčených osobních údajů;
3. příjemci, kterým byly osobní údaje zpřístupněny, nebo jim teprve zpřístupněny budou;
4. doba, po kterou budou osobní údaje zpracovávány, případně kritéria pro stanovení této doby;
5. existence práva požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování osobních údajů jakož i
práva vznést námitku proti tomuto zpracování či práva k podání stížnosti u dozorového úřadu;
6. informace o zdroji osobních údajů, nebyly-li osobní údaje získány přímo od Vás (byly-li např.
získány z veřejně dostupné evidence);
7. informaci o tom, zda dochází k automatizovanému zpracování osobních údajů, včetně
profilování. V takovém případě máte právo obdržet i informace týkající se použitého postupu,
jakož i významu a předpokládaných důsledků takového zpracování.
3.2 Právo na opravu osobních údajů
Pokud máte za to, že Vaše údaje, které zpracováváme, jsou nepřesné nebo neúplné, můžete
požadovat jejich opravu a/nebo doplnění.
3.3 Právo na výmaz osobních údajů
Pokud zpracováváme Vaše osobní údaje, máte za určitých okolností právo požadovat, aby osobní
údaje byly vymazány, tj. vyloučeny z našich databází.
Požadovat výmaz osobních údajů můžete v případě, že:
1. osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak
zpracovány;
2. jste odvolali svůj souhlas se zpracováním osobních údajů a neexistuje již žádný další právní
důvod pro zpracování osobních údajů (tj. např. zákonné povinnosti Správce);
3. osobní údaje byly zpracovány protiprávně, tj. např. bez Vašeho souhlasu, ač jej bylo potřeba
nebo bez opory v zákoně;
4. osobní údaje musí být vymazány ke splnění povinnosti dané právním předpisem.
Vymazání osobních údajů není možné v případě, že je stále potřebujeme k plnění právních povinností,
pro určení, výkon nebo obhajobu právních úkonů, pro výkon práva na svobodu projevu a na
informace.
3.4 Právo na omezení zpracování osobních údajů
Pokud se domníváte, že Vaše zpracovávané osobní údaje jsou nepřesné, zpracování je protiprávní a
zároveň nechcete uplatnit právo na výmaz osobních údajů nebo požadujete osobní údaje pro určení,
výkon nebo obhajobu svých právních nároků, byť Správce osobní údaje již nepotřebuje, nebo pro
případ, že jste vznesl/a námitku proti zpracování osobních údajů (viz následující bod), můžete
požadovat, aby zpracování osobních údajů bylo omezeno.
Je-li zpracování osobních údajů omezeno, může je Správce využívat jen ve velice zúženém rozsahu
v případech stanovených zákonem. Pokud se nedorozumění ohledně námitky nepřesnosti osobních
údajů apod. vysvětlí, může Správce znovu zahájit zpracování osobních údajů v plném rozsahu. Na to
musíte být předem upozorněni.
3.5 Právo vznést námitku
Zpracováváme-li Vaše osobní údaje, máte právo kdykoli vznést námitku proti zpracování osobních
údajů, které se Vás týkají a které zpracováváme pro účely přímého marketingu. Po vznesení této
námitky už Vaše osobní údaje pro účely přímého marketingu používat nebudeme.
Stejně tak můžete vznést námitku proti zpracování osobních údajů, které se Vás týkají a které
zpracováváme pro účely našich oprávněných zájmů (viz výše). Po vznesení této námitky můžeme
osobní údaje dále zpracovávat, prokážeme-li závažné oprávněné důvody pro zpracování, které by
převažovaly nad Vašimi zájmy, právy a svobodami, nebo pro určení, výkon či obhajobu našich právních
nároků.
3.6 Právo na přenositelnost osobních údajů
Osobní údaje, které jste nám poskytli, můžete získat ve strukturovaném, běžně používaném a strojově
čitelném formátu a předat je jinému správci. Bude-li to technicky možné, předáme osobní údaje
přímo druhému správci.
Tuto možnost máte pouze v případě, že jsou údaje zpracovávány automatizovaně. Ne všechny údaje,
které máme k dispozici, zpracováváme automatizovaně, proto je možné, že ne všechny osobní údaje
bude možné převést uvedeným postupem k jinému správci.
3.7 Právo odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů
Pokud zpracováváme Vaše osobní údaje na základě Vámi uděleného souhlasu, jste oprávnění souhlas
kdykoli odvolat. Odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů nemusíte jakkoli odůvodňovat.
Odvoláním souhlasu však není dotčena zákonnost zpracování osobních údajů, k němuž došlo v době
po udělení souhlasu před jeho odvoláním.
3.8 Právo podat stížnost dozorovému úřadu
Pokud se domníváte, že zpracováním Vašich osobních údajů je porušeno Nařízení Evropského
parlamentu nebo Rady (EU) 2016/679, ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti
se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES
(obecné nařízení o ochraně osobních údajů), můžete podat u dozorového úřadu stížnost proti
takovému zpracování. Můžete tak učinit jak u dozorového úřadu v členském státě, kde máte bydliště,
tak v členském státě, kde se nachází místo Vašeho zaměstnání nebo v členském státě, kde došlo
k údajnému porušení.
V České republice je příslušným dozorovým úřadem Úřad pro ochranu osobních údajů se sídlem Pplk.
Sochora 27, 170 00 Praha 7.
3.9 Realizace práv subjektu údajů
Přejete-li si realizovat jakékoli z výše uvedených práv, vyjma práva podat stížnost dozorovému úřadu,
můžete tak učinit následujícími způsoby:
1. zasláním písemného podání na adresu sídla Správce: TW pro HVĚZDIČKY s.r.o, Na Folimance
2155/15, Vinohrady, Praha 2, 120 00.
2. zasláním e-mailu na e-mailovou adresu: produkce@avatarsteam.cz